Anmälan för Vårterminen öppnar den 18 augusti kl 07.00

____________________________________________________________
Info om Vårterminen  2024
Terminen startar vecka 2 och håller på till och med vecka  21 Uppehåll under Sportlovet vecka 7 ( 12  - 18 februari) och Påsklovet v14 (28 mars - 7 april)

Gymnastiklek, Gymnastik 5år upp till Gymnastik 9år och Parkour har sina träningar i Gymmixhallen, Getängsvägen 26 B.

Övriga grupper tränar i Sjuhäradshallen, Idrottsgatan 8.

För mer information om vilka villkor som gäller, se vår hemsida Borås GS-start - anmälan

____________________________________________________________________________________________________________

VID BOKNING

KLICKA PÅ GRUPPEN : Klicka på gruppen för att se mer info om den

GRÖN SIFFRA : Visar hur många lediga platser som finns i gruppen --> Logga in för att boka.

FULLBOKAT: Gruppen har inga platser tillgängliga.
Om gruppen är fullbokad kan du välja att bevaka gruppen. Vid ledig plats får du ett mail. Du måste då boka platsen
OBS! fler kan bevaka gruppen så föst till kvarn gäller.

EJ BOKNINGSBAR: Gruppen är stängd för bokning alt. du har inte loggat in. --> Klicka på gruppen för mer info.

Ej bokningsbar betyder inte att gruppen är fullbokad.

BEKRÄFTELSE: När bokningen är genomförd skickas en bekräftelse och faktura till angiven mail.

FELMEDDELANDEN

Personnumret är redan registrerat :

Vi har redan barnets uppgifter och du har loggat in med en mailadress som inte är registrerad på medlemmen. Logga in med rätt mailadress eller kontakta föreningen för att byta mailadress.

Jag får ingen kod :

Kontrollera att mailadressen är rätt och att det är den du använde dig av vid registreringen. Får du fortfarande ingen kod kan mailadressen blivit fel vid registreringen (stavfel eller liknande). Kontakta föreningen för att kontrollera adressen.

Påminnelse om ålder:

Åldern gäller från det år barnet fyller och är en rekommendation. Om du känner att ditt barn ändå kan och vill vara med i en annan åldersgrupp kan du klicka vidare för att boka. MEN boka gärna rätt åldersgrupp från början om det inte finns särskilda skäl till något annat. Vi kan inte garantera plats i någon annan grupp om det senare inte passar.

_____________________________________________________________

Stödförälder - för dig som vill vara delaktig, men utan ledaransvar.

Våra grupper har minst två ordinarie ledare. Till varje grupp eftersträvar vi att också ha 1-2 stödföräldrar.
Ingen gymnastikkunskap krävs. En stödförälder fungerar som en extra person i salen och är ledarna behjälplig med framplock, bortplock, lättare pass vid stationer och övergripande ta hand om barnens trivsel under träningen.
Anmäl ditt intresse till kansli@borasgs.se